Avis sur Yell | Glassdoor.be

Glassdoor utilise des cookies pour améliorer votre expérience sur le site. En continuant, vous acceptez d'utiliser nos cookies. OK | En savoir plus

Avis sur Yell

Dernière mise à jour : 11 janvier 2018
277 avis

Filtrer

Filtrer

Contrat PermanentTemps Partiel

4,4
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
Yell UK CEO Richard Hanscott
Richard Hanscott
167 Évaluations

277 Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. « Best place I have worked »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Tele Sales Executive - Belfast, Irlande du Nord (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Tele Sales Executive - Belfast, Irlande du Nord (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Great working hours
    Great Pay
    Great rewards
    Great Training
    Great Work Space
    Great Management

    Inconvénients

    not a con but it is difficult work in regards to sales, but the rewards do more than make up for this.

    Conseils à la direction

    keep doing what you are doing


  2. « Best place I've ever worked at! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Telesales Consultant - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Telesales Consultant - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Amazing place to work, the training is superb, really engaging and the ongoing support whilst on the job is phenomenal. Excellent place to work as the potential to earn working here is massive.

    Inconvénients

    There is none at all.


  3. « Great company to work for! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Account Manager - Shrewsbury, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Account Manager - Shrewsbury, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Great pay and incentives.
    Recognition!
    Great management and great colleagues!

    Inconvénients

    You take your work home with you.


  4. Ceci vous a été utile ? La communauté a besoin des contributions de chacun – Ajouter un Avis anonyme


  5. Utile (1)

    « Rewarding »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Account Manager - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Account Manager - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à temps partiel (Pendant plus de 10 ans)

    Avantages

    I have been with Yell for 11 years as a digital account manager in the South London team. The role is very rewarding, and focused on looking after our customer base. The company is very professional and local management is very supportive and manages on an individual basis rather than blanket management.

    Inconvénients

    Not really a con but the job is not a walk in the park it requires hard work and dedication, but this is rewarded.

    Réponse de Yell

    27 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi,

    Thanks for your review and the positive feedback you have provided. We are pleased that you enjoy working here and that you find your work rewarding.

    Thank you also for your contribution... Voir plus


  6. « Professional Company »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Sales Executive - Swansea, Pays de Galles (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Sales Executive - Swansea, Pays de Galles (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Highly professional company with a great Infrastructure and benefits.

    Inconvénients

    Can be long working hours.

    Conseils à la direction

    Keep up the good work!

    Réponse de Yell

    27 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi

    Thanks, for letting people know your personal views about working life at Yell. Its pleasing to hear that you are enjoying working here and that you have found value from our great benefits.


  7. « I have been working at Yell full-time »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    The managers, the environment, bonus & leave early on Fridays.

    Inconvénients

    Targets some times too high

    Réponse de Yell

    27 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi,

    Thank you for leaving us a review, we are pleased to hear that you are enjoying your time at Yell and that the environment, Managers and flexibility on a Friday are all positives for you... Voir plus


  8. « Very good company to work for. Would recommend to anyone. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Senior Account Manager - Telford, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Senior Account Manager - Telford, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    The work life balance is very good and you have the chance to earn as much as you want if you are willing to go the extra mile.

    Inconvénients

    No real cons working here. Some processes are frustrating but nothing that's a real "con" I can't think of any real cons.

    Conseils à la direction

    Keep up the good work. The management structure is brilliant and everyone has an open door policy and are more than approachable.

    Réponse de Yell

    27 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi
    Thanks for your review and all your positive feedback, I am pleased that you find Yell a great company to work for and that you currently have good work life balance, we agree that this is... Voir plus


  9. « Great Place to work »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Marketing Manager - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Marketing Manager - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    The managers, the environment, bonus & leave early on Fridays.

    Inconvénients

    The thought of not hitting target.

    Conseils à la direction

    Great environment, Martin is a great department manager! Keep it up.

    Réponse de Yell

    10 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Thank you for the review, we are pleased to hear that you feel this is a great place to work and we will pass on your feedback to Martin.


  10. « Great place to work »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Manager - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Manager - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Great people, decent pay and good work/life balance.

    Inconvénients

    The apatite to improve quickly leads to things being rushed.

    Conseils à la direction

    Have a clear plan for the year and don't underestimate effort and time required to deliver.

    Réponse de Yell

    27 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi

    Thank you for contributing to our Glassdoor profile. I am pleased that you find Yell a great company to work for and that you currently have good work life balance within your role.

    Thank... Voir plus


  11. « Sinking Ship »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Product Support Specialist - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ancien employé - Product Support Specialist - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    Yell is a good for getting experience which will help you get your next job
    Easy to move to different departments
    Friendly people
    You finish work promptly and rarely go home thinking about it

    Inconvénients

    Alot of redundancies followed by hiring more people
    Not really progression chances, you can only move sideways mostly
    Can be very cliquey. Mostly between managers

    Conseils à la direction

    Pay more attention to your staff

    Réponse de Yell

    27 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi,

    Firstly, thank you for your review and comments. I am pleased that you gained plenty of experience from Yell and that overall you found the people and working environment friendly. In... Voir plus


Affichage 277 de 284 avis
Réinitialiser les filtres