Travailler chez Zendesk | Glassdoor.be

Présentation de Zendesk

San Francisco, CA (États-Unis)
De 1 001 à 5 000 employés
2007
Entreprise cotée en bourse (ZEN)
Solutions logicielles et réseau d'entreprise
Entre 100 et 500 millions € (EUR) par an
Inconnu

Avis sur Zendesk

  • Utile (1)

    « Growing company with great career advancement with a start up culture! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Recruiter - Madison, WI (États-Unis)
    Employé actuel - Recruiter - Madison, WI (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    fast-paced, growing, collaborative, promotes within (as long as you perform above expectations), managers are great, compensation is competitive, benefits are great, company stock offered when starting.

    Inconvénients

    Sometimes employees can be cliquey, but there are always people you can find that are not in them. I wish they had more of a consistent policy for working from home some days of the week - it really depends on your manager more than anything.

Voir les 500 avis

Prix et distinctions de Zendesk

  • Best Places to Work in the Bay Area, San Francisco Business Times, 2014
  • Great Place to Work, Great Place to Work Institute, 2016
Voir plus

Vous travaillez chez Zendesk ? Partagez vos expériences

Zendesk
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou