Présentation de TOPdesk

  • www.topdesk.com
  • Delft, Pays-Bas
  • Entre 501 et 1.000 employés
  • 1993
  • Entreprise non cotée en bourse
  • Solutions logicielles et réseau d''entreprise
  • Entre 50 et 100 millions de dollars US

ConcurrentsINCONNU

TOPdesk is an international software and consultancy company. Our organization operates based on trust, freedom and responsibility. Experience has taught us that these three elements are the key to innovative projects and healthy growth. We always put people first: we listen to ...
Mission : TOPdesk helps organizations to improve their services with user-friendly standardized software. Our starting point is the needs of the organization, the people who will be using the software and the customers they will support. Collaboration is essential to these projects, both ...

Avis des employés TOPdesk

4.4
92%
Recommandent à un ami
95%
Approuvent le PDG
Wolter Smit
Wolter Smit
185 évaluations
5.0
Employé actuel, moins d'un an

« Une culture incroyable ! »

Aug 12, 2019 - Conseiller commercial import, Manchester, Angleterre, Angleterre
Recommande
Perspective positive
Approuve le PDG

Avantages

– C'est une culture inclusive et de soutien. De plus, la hiérarchie plate vous donne dès le premier jour l'autonomie nécessaire pour contribuer aux idées et à la stratégie. – Il y a beaucoup de

Inconvénients

Aucun ne me vient à l'esprit pour l'instant !

Conseils à la direction

Ne changez jamais la culture et les avantages !
Voir les 270 avis

Diversité et inclusion chez TOPdesk

4.6
(52 avis)

Photos chez TOPdesk

+ Ajouter une photo
Photo de TOPdesk : MISSING VALUEPhoto de TOPdesk : MISSING VALUEPhoto de TOPdesk : MISSING VALUEPhoto de TOPdesk : MISSING VALUEPhoto de TOPdesk : MISSING VALUEPhoto de TOPdesk : MISSING VALUEPhoto de TOPdesk : MISSING VALUE

Entretiens chez TOPdesk

Expérience
Positive83%
Négative10%
Neutre7%
Obtenir un entretien
Candidature en ligne54%
Recruteur10%
En personne10%
Difficulté
2.9
Moyen
DifficileMoyenFacile

  1. Entretien de SupportSpecialist

    Employé anonyme, Kaiserslautern
    Aucune offre
    Expérience négative
    Entretien moyen
    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 1 semaine. J'ai passé un entretien chez TOPdesk (Kaiserslautern) en Sep 2021

    Entretien

    I was interviewed by three people: a person from HR, the team leader for the position I had applied for, and the head of the IT department. The interview started with a round of introductions and then continued with numerous questions about my personal life. The interview atmosphere was not great and felt less like a conversation about relevant topics and more like an interrogation about my past and current life choices. In addition, one interviewee in particular struck me as very arrogant and judgmental.
    Entretien

    How would you describe yourself? How would your friends describe you? Tell us a story about a time when you were drunk.

    Répondre à la question

Voir les 70 entretiens

Prix et récompenses de TOPdesk

  • Beste Werkgever 2019-2020Effectory2019
  • Best EmployerSatisaction2015

Vous travaillez chez TOPdesk ? Partagez votre expérience !

TOPdesk logo
ou