Avis de Customer Service Representative chez Vistaprint | Glassdoor.be

Avis de : Customer Service Representative chez Vistaprint

Mis à jour le sept. 27, 2019

Pour filtrer les avis, ou .

3.4
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
49%
Recommandent à un ami
Vistaprint CEO Robert Keane
Robert Keane
0 évaluations
  1. « Great Employer »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative à Montego Bay
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Vistaprint à temps partiel depuis plus d'un an

    Avantages

    The benefits are great. Open and diversed community.

    Inconvénients

    None that I can recall.

    Vistaprint2019-09-27
  2. « Salary is bad »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative à Montego Bay
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Vistaprint à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    ok benefits compared to other companies

    Inconvénients

    Salary under 10 thousand usd for the year

    Conseils à la direction

    Pay fairly across the board

    Vistaprint2019-08-11
  3. « It's still a call center »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Customer Service Representative à Berlin
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Vistaprint à depuis moins d'un an

    Avantages

    - Great people - Good lunch - Benefits - Nice office

    Inconvénients

    - Boring - Self-important - There is little to no progression - No flexitime - Still a call center

    Conseils à la direction

    Management is like at any large organization, trying their best.

    Vistaprint2019-01-16
  4. « Hoping for a favorable reply »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Senior Customer Service Representative à Montego Bay
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Vistaprint à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    It’s one of the most popular call cernter

    Inconvénients

    Well I don’t have much to say about the downside

    Conseils à la direction

    Always keep up the good work and ensure that your employees are doing good at all times

    Vistaprint2018-10-20
  5. Utile (1)

    « Downward Spiral »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative à Montego Bay
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Vistaprint à temps plein depuis plus de 5 ans

    Avantages

    ok salary good benefits. Good effort in keeping staff engaged

    Inconvénients

    Biased and unprofessional management. Unqualified individuals get promoted because of friendship. The employees are unaware of the direction of the company. Even though we are asked for feedback nothing is done about concerns.

    Conseils à la direction

    A roadshow once per year with a presentation is a waste of time. Frequent communication and updates would be better. Do a better job at selecting management, lead by example is used everyday but not put into action

    Vistaprint2017-10-30
  6. « Customer Service Representative »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative à Montego Bay
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Vistaprint à temps plein plus de 5 ans

    Avantages

    Company really cares about their employees on a personal level. There is room for growth in the organisation. Great group to work with. Very good with ensuring employees are comfortable and they respond to feedback from lower level employees.

    Inconvénients

    Some managers may ensure you never grow in the organisation if for some reason they do not like you. Because of the magnitude of the organisation and the interaction with so many people it may sometimes feels like a rumor mill.

    Conseils à la direction

    Continue fighting for your good employees and ensuring that their voices are heard. Some managers need to take a page out of others books.

    Vistaprint2016-03-08
6 avis trouvés