Avis de Account Manager chez Monster Worldwide | Glassdoor.be

Google utilise des cookies pour améliorer votre expérience sur le site. En continuant, vous acceptez d'utiliser nos cookies. OK | En savoir plus

Avis de Account Manager sur Monster Worldwide

Dernière mise à jour : 20 septembre 2017
83 avis

Filtrer

Filtrer

Account Manager

3,2
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
(aucune image)
Timothy T. Yates
26 Évaluations

Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. Utile (2)

    «Great company if you fit in»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Account Manager - Glasgow, Écosse (Royaume-Uni)
    Ancien employé - Account Manager - Glasgow, Écosse (Royaume-Uni)
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    Dress down environment

    Some great staff

    City centre location - easy accessible

    Good bonus structure if you are lucky enough to have a good call list to work from

    Inconvénients

    Non motivated staff

    Little communication from management to staff

    If people don't fit the mould you see them pushed out, often in a bullish, harsh and disturbing way
    Often sacked with little or no warning, and without reason

    Though dismissed by some posters the drug / drink culture is high, this is overlooked when mentioned to management.

    Conseils à la direction

    Monster could be a great place to work, behaviour breeds behaviour - but when bullish tactics are used and people are treated unfairly this breeds an unsettled culture


  2. «Telesales»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Telesales Account Manager II - Glasgow, Écosse (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Telesales Account Manager II - Glasgow, Écosse (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Monster Worldwide à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    Great company with a great atmosphere in the open plan office

    Inconvénients

    its a difficult role so you need previous sales experience


  3. «Can Earn if you have smart skills in sales.»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Account Manager - Hyderâbâd (Inde)
    Employé actuel - Account Manager - Hyderâbâd (Inde)
    Recommande
    Point de vue neutre
    Aucune opinion sur PDG

    Je travaille chez Monster Worldwide à plein temps (Pendant plus de 3 ans)

    Avantages

    The company gives you good Good Pay

    Inconvénients

    In bad market in stage net as of now in Gulf may become better in future

    Conseils à la direction

    need to improve market value in Gulf sales


  4. Ceci vous a été utile ? La communauté a besoin des contributions de chacun – Ajouter un Avis anonyme


  5. Utile (1)

    «Stressful»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Account Manager Sales - Mumbai (Inde)
    Ancien employé - Account Manager Sales - Mumbai (Inde)
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Moins d'un an)

    Avantages

    Good and timely incentives...
    Colleagues are helpful....
    No pros other than these.....

    Inconvénients

    No improvement in product
    Hardcore push selling
    Top management gives unrealistic targets
    Appraisals are poor

    Conseils à la direction

    Give some space to sales persons and proper improvement in product is needed urgently....


  6. Utile (7)

    «failing company»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - National Account Manager - New York, NY (États-Unis)
    Ancien employé - National Account Manager - New York, NY (États-Unis)
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    great sales team; typical health benefit, work from home

    Inconvénients

    failed to invest and improve on technology result in poor user experience

    Conseils à la direction

    invest and improve technology


  7. Utile (2)

    «Great Run»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Account Manager - Weston, MA (États-Unis)
    Ancien employé - Account Manager - Weston, MA (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue positif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Pendant plus de 8 ans)

    Avantages

    10 years of service, Great people

    Inconvénients

    Laid off. No Promotion. Metrix. False promises. no raises (small)

    Conseils à la direction

    Promote better moral, also more promotions within would've been nice instead of empty promises.


  8. «Sale e-recruitment solutions»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Key Account Manager - Milan (Italie)
    Employé actuel - Key Account Manager - Milan (Italie)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Monster Worldwide (Pendant plus de 3 ans)

    Avantages

    Lovely place to work about colleague and management. Cooperation is a must in the sales department. Salary also is good

    Inconvénients

    Increase sale every quarter and every year. Goals are very hard year after year. Sale also more product as a bundle

    Conseils à la direction

    ------


  9. «Account Manager»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Account Manager - Tempe, AZ (États-Unis)
    Ancien employé - Account Manager - Tempe, AZ (États-Unis)
    Recommande
    Point de vue négatif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    I like having lunch brought in at the end of the Month. The healthcare benefits are pretty good too.

    Inconvénients

    Not enough support. Lack of communication


  10. Utile (8)

    «The sinking Titanic»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Account Manager
    Ancien employé - Account Manager
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Désapprouve le PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    Competitive salary, lucrative commission structure, diverse portfolio of product offerings

    Inconvénients

    Red tape, over the top bureaucracy, poor leadership, lack of vision and changing strategies and visions every few months, very 'click' driven in terms of who managers provide real opportunities to (i.e. do they 'like' you or not which of course is very subjective), currently laying off performers and producers, which it seems is partly based on who they 'like,' lack of customer focus and centricity--almost to the point where employees, especially those who have been with the company for years, are inconvenienced and annoyed if customers have an issue or a question regarding their products. All of these factors are evident in the fact that Monster's revenues have been steadily declining for the past 4+ years and will continue to do so.


  11. Utile (2)

    «Account Manager I»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Account Manager - Weston, MA (États-Unis)
    Ancien employé - Account Manager - Weston, MA (États-Unis)
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Désapprouve le PDG

    J'ai travaillé chez Monster Worldwide en Contrat Permanent (Moins d'un an)

    Avantages

    Pay, Building and gym, Cafe

    Inconvénients

    Monster has fallen behind and it is doubtful that they will ever be front runners again. Almost no marketing, questionable business motives for the future, not sustainable. More layoffs to come in April.

    Conseils à la direction

    ...