Avis sur Coolblue | Glassdoor.be

Avis sur Coolblue

Mis à jour le 12 août 2019

Pour filtrer les avis, ou .

191 avis trouvés

3.8
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recommandent à un ami

"Chronische groeipijnen"

Ancien employé - Klantenservicemedewerker à Berchem, Anvers
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

J'ai travaillé chez Coolblue à temps plein plus d'un an

Avantages

- Toffe collega's - Jonge collega's - Als je geluk hebt met je leidinggevende, is het top.

Inconvénients

- Recruitment - Werkdruk - Kleine en weinig foutjes, zorgen voor grote deuken in opslag - Vriendjespolitiek

Conseils à la direction

Het gaat goed met het bedrijf. Goed voor Coolblue zelf, niet voor de Klantenservice. Het aantal contacten met de klant gaat de lucht in, de klantenservice kan dit niet aan. Er wordt alleen maar volk aangenomen om de vertrokken anciens te vervangen. Echter is dit maar een kleine pleister. In het wervingsproces worden de foute kandidaten aangenomen. Je hebt een eigen Klantenservice zodat je de lijn kan bemannen en bevrouwen...

Coolblue2018-10-12
  2. Utile (5)

"Toffe sfeer, matige voorwaarden"

Employé actuel - Social Media Agent à Berchem, Anvers
    Point de vue neutre

Je travaille chez Coolblue à temps plein depuis plus d'un an

Avantages

Toffe collega’s, super sfeer, toegankelijk

Inconvénients

De open communicatie blijkt opeens niet zo open meer, veranderingen zonder mogelijkheid tot inbreng

Coolblue2018-07-13
  3. "Werken bij Coolblue is een feestjeuh"

Employé actuel - Floormanager à Anvers

Je travaille chez Coolblue à temps plein depuis plus de 3 ans

Avantages

*Losse werksfeer *Vrienden *Geweldige feestjes en uitjes *Doorgroei mogelijkheden *Pingpongen of fifa spelen tijdens de lunch

Inconvénients

*Veel veranderingen door snelle groei *Coolblue moet alle leveringen overnemen van andere leverdiensten zoals bpost en dynalogic om de klant nog een grotere glimlach te geven

Conseils à la direction

Blijf gewoon zo verder doen want het is gewoonweg geweldig werken bij Coolblue!

Coolblue2018-06-22
  4. "Toppers met een glimlach"

Employé actuel - Employé anonyme à Lochristi

Je travaille chez Coolblue à temps plein depuis plus de 5 ans

Avantages

De variatie in het werk en de vrijheid die je daar in krijgt. De sfeer op het werk samen met de topcollega's is het alsof je samenwerkt met je vrienden.

Inconvénients

Veel veranderingen op korte tijd die niet altijd even duidelijk gecommuniceerd worden.

5. "Gewoon doen!"

Employé actuel - Floormanager à Gand

Je travaille chez Coolblue à temps plein depuis plus de 3 ans

Avantages

Innovatief, jong, groeiend, grappig, eigenzinnig, klantgericht, sfeer,. Dit is hetgeen je ziet als klant, maar wat je als collega ervaart gaat daar op verder. Open en eerlijk: In Coolblue is elke mening belangrijk. Ieder mag zijn steentje bijdragen naar vooruitgang en groei. Directe communicatie is altijd welkom en zelfs gevraagd! Vrienden: Wat vaak terugkomt bij Coolblue is de geweldige werksfeer. Je komt binnen...

Dérouler

Inconvénients

-Salaris kan wat beter -Coolblue zit in een enorme groeifase, waardoor soms de druk hoog kan liggen, maar uw team staat klaar om samen zoveel mogelijk klanten blij te maken. -Doorgroeimogelijkheden zit zeker in de pijplijn, maar vergt wel enige tijd en geduld.

Conseils à la direction

Groei is belangrijk, maar vergeet niet wat we nu al realiseren en hoe we dit bereikt hebben. Teamspirit, kwaliteit en werksfeer mogen niet verloren worden voor meer omzet. Blijf focussen op communicatie, zo weten we altijd waar en voor wat we staan.

6. Utile (5)

"Bedrijf met groeipijnen en twee gezichten"

Employé actuel - Klantenservicemedewerker à Berchem, Anvers

Je travaille chez Coolblue à temps plein depuis plus d'un an

Avantages

De jonge en informele werksfeer Inkleding van de werkvloer

Inconvénients

Coolblue doet te weinig met het aanwezige talent Communicatie laat te wensen over De heel erg lage verloning (gestart met € 1.750,- voor een werkweek van 40u) Coolblue verwacht bepaalde waarden van medewerkers, maar leeft deze zelf niet na

Conseils à la direction

In de klantenservice gaat er veel talent verloren. Pik de signalen op en geef getalenteerde medewerkers extra uitdagingen. Coolblue kan er enkel voordeel uit halen en je houdt de medewerkers langer gemotiveerd en in dienst.

Coolblue2018-05-14
  7. Utile (9)

"Review"

Ancien employé - Medewerker Klantenservice à Berchem, Anvers
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

J'ai travaillé chez Coolblue à temps plein moins d'un an

Avantages

Geen pluspunten toe te voegen.

Inconvénients

Laag salaris Geen eigen inbreng werkuren/dagen Geen voordelen Vriendjespolitiek voor interne sollicitaties Managers beslissen werkuren tot 00:00 in te voeren zonder vraag aan werknemers

Coolblue2018-05-22

May 24, 2018

Vervelend dat je jouw tijd bij Coolblue zo hebt ervaren. Als je jouw ervaring met ons wilt delen, stuur dan een e-mail naar lotte.vanvelzen@coolblue.nl. Groeten, Lotte van Coolblue.

8. "Cooblue"

Employé actuel - Medewerker Klantenservice à Anvers
    Approuve le PDG

Je travaille chez Coolblue à depuis moins d'un an

Avantages

leuke werkplek en jonge werksfeer

Inconvénients

netto salaris is minder goed vind ik

voor 40 uur vind ik dat ik niet goed betaald ben

Coolblue2017-09-11

October 16, 2017

Hoi Coolblue'er, Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaart. We willen je bedanken voor je bericht en nemen je feedback mee. Als je nog specifieke feedback met ons wilt delen, zou je ons dan willen mailen? Dat kan op lotte.vanvelzen@coolblue.nl. Dan kunnen we iedere dag een ...

9. Utile (5)

"Goed voor klanten, slecht voor medewerkers"

Ancien employé - Employé anonyme

J'ai travaillé chez Coolblue à temps plein plus de 5 ans

Avantages

Collega's zijn super! Werksfeer - die door collega's wordt gecreëerd. Coole omgeving.

Inconvénients

Salaris. Ben je blij met keihard werken voor een peulenschil? Dan is Coolblue een goeie keuze! Standvastigheid. Het management weet niet waar ze naartoe willen en iedere paar maanden wordt het beleid/functienamen en functies/procedures/.... veranderd. Gewoon met de wind mee, omdat het kan! Medewerkers worden niet bekeken als de mensen die ze zijn. Personeel is voor Coolblue alles behalve 'human capital'. Het is een...

Conseils à la direction

Jullie personeel zijn mensen, geen 'poppetjes' of pionnen die je inzet naar eigen goeddunken.

Coolblue2017-07-28

July 31, 2017

Beste oud-collega, Allereerst wil ik je bedanken voor de tijd die je genomen hebt voor het schrijven van deze review. Het is helaas geen positieve review, maar een van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue is: ‘Elke dag een beetje beter’. Met jouw feedback kunnen we in de praktijk ...

10. "Leuke werksfeer"

Ancien employé - Employé anonyme
    Approuve le PDG

J'ai travaillé chez Coolblue à temps plein

Avantages

Leuk bedrijf met veel jonge mensen. Er is veel creativiteit en daar spelen ze ook op in. Iedereen geeft zich voor het bedrijf.

Inconvénients

Het is een Nederlands bedrijf dat zoveel mogelijk winst probeert te maken. Ze vergeten soms om ook aandacht te geen aan de Belgische medewerkers.

Conseils à la direction

Blijf creatief en origineel maar vergeet niet om naar al je collega's te kijken in België en hen genoeg te bedanken.

Coolblue2017-04-24

May 10, 2017

Beste oud-collega, Allereerst wil ik je oprecht bedanken voor je review. Dit zorgt ervoor dat we te horen krijgen wat er zoal speelde binnen Coolblue. We willen graag van jouw feedback leren. Vervelend om te lezen dat je vindt dat we onze Belgische collega’s niet genoeg bedanken. ...

191 avis trouvés